A literes, soros négyhengeres motor egészen 171 mérföld/órás sebességig gyorsította a járművet.
A Kawasaki már akkor felismerte, hogy a „leggyorsabb motor” cím birtoklása jelentősen megkönnyíti az értékesítést.
Ehhez az impozáns sebességhez 137 lóerőre volt szükség, bár ez a teljesítmény az adott ország jogszabályaihoz igazodva, sajnos gyakran csökkentésre került.
Már a ’80-as évek végén is sok kompromisszumot kellett kötni a környezetvédelem érdekében, ami jól mutatja, hogy a jövőben ez még hangsúlyosabbá válik.
A sebességért folytatott verseny ekkor már csupán néhány kilométer/óra különbségről szólt, de egyre komolyabbá vált.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.