Április utolsó hétvégéjén elindult az Eset GT Sprint hét futamot magában foglaló versenysorozat, ahol Tim Gábor is részt vett.
Ezek a változtatások elengedhetetlenek voltak, mivel eredetileg az autót semi-slick gumikhoz tervezték, de a GT Sprint bajnokságban slick gumikat alkalmaznak.
Ennek következtében az autó tapadása javult, és a nagyobb kanyarsebesség miatt az egyenesekben is gyorsabb lett a Lotus.
A versenyző és a csapat két különböző helyszínen is tesztelt a szezon előtt, azonban mindkét tesztet elmosotta az eső, így nem sikerült jelentős adatokhoz jutniuk. Ezért a szezonnyitó versenyhétvége egyben teszt is volt a csapat számára.
A bajnokság Magyarországon indult, ahol Tim Gábor viselte a sisakot a Balaton Park Circuit-en.
Miután az autón számos fejlesztést végeztünk, nagy izgalommal vártam, hogy mennyivel tudunk felgyorsulni. Sajnálatos módon a tesztek nem sikerültek tökéletesen, de éreztem, hogy van benne potenciál.
Szerencsére az évadot ott kezdhettük, ahol tavaly abbahagytuk, a Balaton Park Circuit-en. Így viszonylag frissek voltak az emlékek, és az adatokat is könnyedén össze lehetett vetni. Tavaly semi-slick gumikon 1:47-es kört autóztam.
Célunk az volt, hogy 2-3, talán 4 másodpercet javítsunk, és versenybe szálljunk a GT4-es autókkal. Az első éles körök után azonban láttuk, hogy más vár ránk!” - mondta el Tim a hétvége elemzése során.
Tim Gábor az első időmérő edzésen a 13. helyet szerezte meg, lekörözve az összes GT4-es autót. A GTX osztályban, amelybe a Lotus tartozik, a második helyen végzett.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.